Proiectul Cadrul strategic pentru infrastructura educațională și sprijin în planificarea strategică a educației și formării profesionale – INFRAED selectat în cadrul Programului Operaționale Capacitate Administrativă cofinanțat de Uniunea Europeană, din Fondul Social European și implementat de către echipa CNDIPT intră în perioada finală de implementare și astfel apar o serie de livrabile rezultate în urma implementării activităților care pot fi consulatate pe pagina: http://infraed.ro/rezultate/
- O primă versiune a Analizei Funcționale a Subsectorului Învățământ Profesional și Tehnic din România – R1;
- Un proiect de Strategie pentru Infrastructura Educațională pentru perioada 2018-2023 – R2;
În vederea fundamentării strategiei s-au elaborat o serie de analize multidimensionale ce au măsurat sistemul de educație și formare profesională din România din perspectiva a patru dimensiuni:
- nevoile de ansamblu ale instituțiilor de educație și formare profesională pentru a oferi învăţământ de calitate (de la nivel ante-preșcolar la învățământ terţiar);
- tendinţe demografice;
- alternative de transport pentru elevi;
- nevoia de competenţe solicitate pe piaţa forţei de muncă.
- Realizarea unui sistem informațional geospațial (SIG/ GEIS) de cartografiere a infrastructurii educaționale – R3;
Acest sistem a fost dezvoltat pentru asigurarea unui proces decizional unitar la nivel național care să fie fundamentat pe baza unor date concrete extrase din GEIS.
- Dezvoltarea unei analize actualizate privind standardele de cost însoțită de opopunere de construcție grădiniță – R4;
- Actualizarea documentelor strategice PRAI la nivelul anului 2016 și respectiv 2017 – R8;
Totodată procesul de revizuire al PRAI a inclus și revizuirea metodologiilor şi instrumentelor elaborate cu privire la educația și formarea profesională în România.
- Realizarea unui website dedicat proiectului și a unei campanii de comunicare și diseminare specifică pentru promovarea INFRAED – R10;
Cele mai frecvente canale de comunicare publică au fost reprezentate de pagina de Facebook a proiectului, secțiunea de noutăți publicată în cadrul website-ului precum și prin intermediul actualizării portalului alegetidrumul.ro.
Campania de comunicare a inclus și actualizarea websiteului și realizarea de materiale de grafică și design pentru a genera vizibilitatea proiectului:
Pentru a accesa documente, analize sau cercetări realizate în cadrul proiectului vizitați pagina de rezultate sau secțiunea de noutăți din cadrul website-ului.
Leave A Comment